Nabijeme vám na úspěch
Vaše velké PLUS
„Emoce je prožívání subjektivního stavu a vztahu k působícímu podnětu. Znakem tohoto prožívání je příjemnost nebo nepříjemnost, přitahování nebo odpuzování působících podnětů.“ Tak hovoří definice. Je tedy zřejmé, že každá taková emoce je velmi individuální, o to více je třeba vcítit se do cílové skupiny, znát ji. Vyjádřeno citátem: „Váš intelekt může být zmaten, ale vaše emoce vám nikdy nelžou.“ — Roger Ebert
Pojďme tvořit emoce, co nelžou!
Segment 1
Pomáháme vám růst
jsme s vámiZískat si důvěru
U emotivních prezentací jde o jediné, dostat se pod kůži vybrané cílovce. Tedy vytvořit podněty vedoucí k pocitu — to znám, to se mi líbí, to chci, to je to opravdové plus pro mě. Ale pozor, každé nenaplněné očekávání může být naopak velké minus. Nakonec to přeci všichni známe, že, stačí říct jedno slovo - volby.
Segment 2
ruky podání
01Hledáte podporu? Pak jste tu správně, vstupte, jsem tu pro vás, společně to zvládneme!
vcítění
02Plně chápu vaše pocity, problémy, mnohokrát jsem řešil podobné, a vidíte, funguje to. Žádný strach!
řešení
03U nás má každý problém své řešení, hlavní je chtít. A pak na vše musí být dva, a to my přeci jsme!
souznění
04A je to, to byla jízda. Nejcennější pro nás je vaše spokojenost, pozitivní reference, sem s ní!
Segment 3
trvalé partnerství
loajálníCílem je vytvořit si dlouhodobý vztah, k produktu, brandu, službě. Tedy zanechat emoci, že už nemá smysl hledat dál.
cesta
společnáprofit
vášSegment 4
Segment 5
empatický
jsemA váš problém je teď i mým problémem. Nelžu, nepřetvařuji se, mám skutečný zájem o zákazníka. A dokazuji to svými činy.
partnerský
jsemPodaná ruka není jen marketingové klišé, jsem skutečným partnerem, lidsky i profesně. Dávám věcem ten správný drive, protože takový prostě jsem.
tu pro vás
jsemA věřím, že vy to cítíte stejně. Teď tedy máme společný cíl, dát drive právě vám, jdeme do toho? Tak ukažte mi ty své emoce, nebraňte se úspěchu.